شامپو انرژی دهنده روزانه اینسایت مدل Daily Use حجم 900ml
نوشته شده توسط : آرامیس

 

شامپو انرژی دهنده روزانه اینسایت مدل Daily Use حجم 900ml محصول کشور ایتالیا است. این شامپو یکی از بهترین شامپو های موجود در بازار برای مصرف روزانه است. شامپو انرژی دهنده اینسایت به تعادل رطوبت طبیعی مو آسیب نمی زند و استحکام فیبر مو را افزایش می دهد. عصاره لیموی موجود در ترکیبات این شامپو پوست سر را عمیقا تمیز کرده و ترشح غدد چربی را متعادل می کند.  همچنین  موجب تقویت ریشه مو شده و شوره سر و شکنندگی  آن را بهبود می بخشد.

محصولات بهداشتی- درمانی INSIGHT از کمپانی ایتالیایی Eley در بیش از 20 کشور جهان به فروش می‌رسد این شرکت که به صورت تخصصی و حرفه ای فعالیت می کند دارای گواهینامه متعدد و معتبر از جمله ISO 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) و ISO 22716 (استاندارد در زمینه تولید مواد آرایشی و بهداشتی) است. مواد اولیه فعال و اصلی در فرمولاسیون تمامی محصولات برگرفته از کشاورزی ارگانیک و بذرهای تایید شده گیاهان می باشد که به معنای محافظت از سلامتی شما و در نهایت محافظت از سیاره زمین است. یک لاین از محصولات …

روش استفاده از شامپو موهای وز و مجعد اینسایت Anti Frizz

مقداری از شامپو اینسایت را بر روی موهای خیس قرار دهید. به آرامی ماساژ دهید و سپس با آب کافی شستشو نمایید.

شما می توانید شامپو انرژی دهنده روزانه اینسایت مدل Daily Use حجم 900ml اصل را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.

 

 

برای خرید  شامپو انرژی دهنده روزانه اینسایت مدل Daily Use حجم 900ml کلیک کنید. 





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: